Schoolrestaurant

Warme maaltijd

Welkom in ons schoolrestaurant, waar je dagelijks kan aanschuiven aan ons buffet voor een warme maaltijd, vers klaargemaakt door onze eigen keukenploeg.

Bij iedere maaltijd wordt vooraf soep aangeboden. Nadien kun je een dessert krijgen.

Heb je opmerkingen, vragen over allergenen of suggesties over de maaltijd? Je kan altijd terecht bij Inge Opsomer (inge.maria.opsomer@smsi.be).

Picknick en belegde broodjes

Je kan natuurlijk ook je picknick meenemen. Wie een belegd broodje wenst, kan dit ’s morgens reserveren bij het leerlingensecretariaat. ‘s Middags ligt het verse broodje voor je klaar in de studiezaal.

Wens je soep, dan betaal je € 0,25.

Gezonde keuzes

Wij stimuleren je om gezonde keuzes te maken. Neem elke dag een gevulde waterfles mee naar school. Die kan je ‘s middags en in de pauzes hervullen aan de waterkraantjes op school.

Ook in ‘Het Alternatief’, uitgebaat door onze leerlingenraad op de speelplaats, gaan we zoveel mogelijk voor gezonde snacks, waarbij we hapklaar fruit, stukken fruit, snackgroentjes en meer aanbieden.