De ouderraad bestaat uit een groep enthousiaste ouders die 4 à 5 keer per jaar bijeenkomt, samen met de directie. Ieder jaar organiseren we een aantal activiteiten die aansluiten bij het schoolgebeuren.

Er is één gezamenlijke ouderraad voor het College en het Lyceum samen.

Wat is onze rol?

De ouderraad wil een schakel zijn tussen ouders en school en streeft een actieve betrokkenheid na bij het schoolgebeuren.

De ouderraad wil alle ouders vertegenwoordigen en wil een aanspreekpunt zijn voor de ouders.

De ouderraad organiseert jaarlijks een aantal activiteiten, zowel op het niveau van de school, als op het niveau van de scholengemeenschap. Alle voorgestelde activiteiten worden steeds met de directie besproken. Een open communicatie met de directie zorgt al jaren voor een aangename en boeiende samenwerking!

Wij nodigen je graag uit...

We doen een warme oproep aan alle ouders. Je bent meer dan welkom op de activiteiten die we voor ouders organiseren! Voor iedere activiteit krijg je een uitnodiging. Verder zijn we steeds op zoek naar enthousiaste ouders die graag actief meewerken in de ouderraad! Voel je je geroepen? HARTELIJK WELKOM!

Spreek ons aan op een van de activiteiten of contacteer ons via ouderraadlyco@gmail.com.

Leden: Dimitri De Muynck (voorzitter), Wouter Baes,  Annelore Coffyn, Isabelle Declercq, Karen Degraeve, Melissa Forrest,  Elke Moyaert, Stefaan Muylle, Patrick Roussel, Evelyn Saelens, Hilde Vandeputte, Nathalie Vergote en Lies Verkinder