Middagactiviteiten

Onze school is een bruisende school met heel wat activiteiten, waar het sociaal contact met vrienden en vriendinnen belangrijk is. Al deze initiatieven zorgen, tussen het leren door, voor een mooie en bonte afwisseling. Deze activiteiten vinden plaats tussen de middag of op woensdagnamiddag.

Een greep uit het aanbod voor onze leerlingen: middagsport, schoolbib, voetbal – en basketbaltornooi, schaken, acties voor het goede doel, tornooi vier-op-een-rij, creatieve workshops, acties van de werkgroep De Groentjes …

Elke vrijdagmiddag is er schoolradio. Leerlingen draaien dan muziek vanuit de chalet op de speelplaats en brengen de andere leerlingen wekelijks opnieuw aan het dansen.

gezelsschapsspelen
muziek Sonoro
gezelsschapsspelen
muziek Sonoro
Dat leerlingen die kunnen typen een voorsprong hebben bij het uitvoeren van digitale taken, is geen geheim. We bieden onze leerlingen graag de kans om deze vaardigheid op school te leren.

Naast de wekelijkse typles van een halfuur op school op dinsdag tussen de middag, onder begeleiding van een leerkracht, oefenen leerlingen nog enkele keren per week zelfstandig thuis en dit gedurende een periode van 10 weken.

sos typ, allen welkom!

sos typ