Infobrochures

Brochure Lyceum IEper

Welkom in het Lyceum, een warme en hartelijke school voor de eerste graad. In onze school sta jij centraal! We geven je energie en prikkels om je eigen, unieke weg te vinden en een juiste studiekeuze te maken. Een team van betrokken leerkrachten en leerlingbegeleiders staat klaar om je te begeleiden en je te laten groeien naar een warm en sociaal persoon.

We stellen met deze brochure onze school graag aan jou voor!

Brochure eerste graad

Binnenkort stap je van het zesde leerjaar over naar het secundair onderwijs. Dat is best wel een spannende onderneming. Een nieuwe school, een nieuwe omgeving met heel wat nieuwe leerkrachten en ongetwijfeld nieuwe vrienden die op je pad zullen komen…

Wij willen je vanuit de Sint-Maartensscholen Ieper in deze brochure goed informeren over alle mogelijkheden binnen onze vernieuwde eerste graad op onze 4 campussen. Zo kan jij samen met je ouders een goede keuze maken voor je toekomst!